Αναφορά παρατήρησης (Observing Report) 28/4/2017

Seeing: 3/5 (Κλίμακα Αντωνιάδη)
Transparency:6/7 (Κλίμακα AAAA)
Πειραιάς

1:32-3:00

Skywatcher Maskutov-Cassegrain 102/1300
Skywatcher Super 25mm-Skywatcher Super 10 και 3x Barlow Bresser, επίσης τα κιάλια μου Bresser 7x50 WP σε φωτογραφικό τρίποδα (Την  κριτική  που  έχω  γράψει  για  τα συγκεκριμένα  κιάλια  μπορείτε  να την βρείτε εδώ)

Ξεκίνησα με τον Mizar και τον Alcor στην Μεγάλη Άρκτο στις 52 μεγεθύνσεις. 

Έπειτα ακολούθησε ο Κρόνος και ο Δίας. Στις 52 μεγεθύνσεις στον Κρόνο μπορούσα οριακά να δω το χώρισμα Cassini φαινόταν επίσης και ο δορυφόρος του Κρόνου, ο Τιτάνας. Στις 130 μεγεθύνσεις η εικόνα του πλανήτη ήταν άριστη, αλλά λόγω της μεγάλης μεγέθυνσης και το μικρού πεδίου ο πλανήτης έβγαινε εκτός πεδίου σε μικρό χρονικό διάστημα.

Ο Δίας στις 52 μεγεθύνσεις δεν είχε λετπομέριες όμως στις 130 μπορούσα να δω πολλές λεπτομέριες στην επιφάνεια του.

Άλλος ένας διπλός αστέρας.....Αυτή τη φορά ο στόχος ήταν στην Λύρα, φυσικά εννοώ το ε Λύρας (γνωστό και ως double double). Στις 52 μεγεθύνσεις είχε χωριστεί το ε1 και το ε2.


Για αλλαγή αποφάσισα να ‘’ρίξω μια ματά΄΄ στην περιοχή που βρίσκονται τα αστερια ω1 και ω2 του Σκορπιού.

Ο Albireo δεν θα μπορούσε να λείπει από τους στόχους μου! Τον απόλαυσα στις 52 μεγαθύνσεις.

Αφού ήμουν κοντά στον αστερισμό της Λύρας αποφάσισα να δω και το M57. Το εντόπισα μετά από περίπου πέντε (5) λεπτά αναζήτησης. Το παρατήρησα στις 52 μεγεθύνσεις χωρίς ιδιαίτερες λεπτομέρειες.

Μιας και είχα να κιάλια στραμμένα προς τον Σκορπιό αποφάσισα να δω και το πολυαγαπημένο μουM7.


Αν φτάσατε μέχρι εδώ σας ευχαριστώ  αν έχετε ερωτήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου είτε με σχόλιο είτε με μήνυμα στο Facebook (Το προφίλ μου: https://www.facebook.com/profile.php?id=100007059970731 ) είτε με email (η διεύθυνση μου είναι : mantheos77@gmail.com ).

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις